onsdag 18. august 2010

Ufattelig video fra Aires ulykken på San Andres

Via CNN har Curt Lewis & Assc. sendt meg en video som er ganske spesiell: Den viser en av flygerne, antakelig kapteinen som intervjues like etter havariet foran flyvraket! Han forklarer seg for TV stasjonen Caracoles TV og sier noe sånnt som:
Vi ble fanget i en nedadgående luftstrøm da vi nådde baneenden, da hjulene traff banen. Det kastet oss ut, det kastet oss ut. Naturen er veldig mektig. Du ser flygeren gå frem og tilbake foran kameraet mens redningfolk arbeidet med vraket noen få meter unna. Den tok oss med alt den hadde, sier flygeren. Jeg sa, lander og kutt, og da jeg sa kutt begynte jeg å flate ut, men følte at flyet sank rett ned. Jeg trakk og trakk, men flyet fortsatte ned. Det var når vi sa Landing. Da er det ikke noe mer en kan gjøre. Det var CB`er i nærheten så det er klart at en må kikke på muligheten for microburst i dette tilfellet. Den stakkars flygeren trengte åpenbart hjelp, men det var viktigst å få ham på TV, blodig og fæl....... Men det er fantastisk god reklame for Boeing.
Sjekk http://tinyurl.com/22vqvux

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.