mandag 25. oktober 2010

Saklighet from over there....

Kongressmedlemmet (D. Washington) Jay Inslee sier om konkurransen mellom Airbus og Boeing og det nye tankflyet USAF skal bestille: We respect our competitors - they make some of the best croissants. We make the best ariplanes. Inslee bor i Fjord Drive i Poulsbo. Dermed er jeg nok en gang inne på en historie jeg opplevde da jeg og den norske delegasjonen tok båten fra Seattle til Victoria på Vancouver Island for å delta på IFALPA`s Annual Conference i Vancouver. Fartøyet vi tok var norskbygget forøvrig. På akterdekket sto en passasjer som jeg bet meg merke i; han hadde nemlig et rosemalt slips! Det var jo en invitasjon til samtale og han fortalte at han bodde i Poulsbo ikke langt unna. Om vi kunne tenke oss å stikke innom byen hans, som forøvrig også var delvis rosemalt, for å snakke om sist nytt fra Norge. Dessverre så var det umulig for oss. Sjekk Poulsbo:  http://turl.no/cb4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.