onsdag 5. september 2012

O`Leary er dum han!


Glemmer du å skrive ut boardingpass er du dum og bør betale for det, mener Ryanair-sjef Michael O'Leary. Foto: Dani Pozo (AFP Photo)

– Må betale for å være så dum

Ryanair-sjef Michael O’Leary mener det er rett og rimelig at en passasjer som hadde glemt å skrive ut boardingpass, måtte betale 2.200 kroner i gebyr. Av Leni Aurora Brækhus / ABC Nyheter
Forrige måned fikk Suzy McLeod massiv støtte på nettsamfunnet Facebook etter at Ryanair hadde krevd 300 euro, nesten 2.200 kroner, i gebyr fordi hun hadde glemt å skrive ut boardingpass til seg selv og familien.
«Da jeg fløy fra Alicante til Bristol i går hadde jeg sjekket inn på nettet på forhånd, men fordi jeg ikke hadde printet ut boardingpassene belastet Ryanair meg med 60 euro per person!!! Det betyr at jeg måtte betale 300 euro for at de skulle skrive ut et papirark! Vennligst «like» dersom du mener det er urettferdig... », skrev McLeod på Facebook.
Og over en halv million mennesker trykket på «like»-knappen.
Småbarnsmoren henvendte seg så til det irske lavprisflyselskapet og ba om at beløpet ble refundert. Dette falt ikke i god jord hos Ryanair-sjef Michael O’Leary.
Han mener McLeod har vært dum og fortjener å betale:
Vi synes McLeod skal betale 60 euro for å være så dum, sier han ifølge The Telegraph.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.