Han går av i dag, og det er årets mørkeste dag. For luftfartspressen. Når han nå går av blir det et kunnskapshull av dimensjoner. Jeg kan i farten bare komme på èn journalist til som har peiling på luftfart og det er Martin Nilsen i VG. Jan Ovind i Dagbladet brukes til alt mulig annet ser det ut til, så da blir det et vakum. Her ved Stavanger er det høy flyaktivitet av flere slag. Jan-Petter har basis- og detaljkunnskap om alle. Han har satt seg inn i F-35 problematikken, kjøp av nye redningshelikoptre, maritim overvåking, utviklingen i SAS og Just Culture, altså flygernes juridiske situasjon etter en flyulykke. Jeg er sikker på at Jan-Petter lar høre fra seg fremover også. God Jul Jan-Petter, så snakkes vi...... Schibstedgruppen er nå uten luftfartskunnskap.
fredag 21. desember 2012
Jan-Petter Helgesen går av
Han går av i dag, og det er årets mørkeste dag. For luftfartspressen. Når han nå går av blir det et kunnskapshull av dimensjoner. Jeg kan i farten bare komme på èn journalist til som har peiling på luftfart og det er Martin Nilsen i VG. Jan Ovind i Dagbladet brukes til alt mulig annet ser det ut til, så da blir det et vakum. Her ved Stavanger er det høy flyaktivitet av flere slag. Jan-Petter har basis- og detaljkunnskap om alle. Han har satt seg inn i F-35 problematikken, kjøp av nye redningshelikoptre, maritim overvåking, utviklingen i SAS og Just Culture, altså flygernes juridiske situasjon etter en flyulykke. Jeg er sikker på at Jan-Petter lar høre fra seg fremover også. God Jul Jan-Petter, så snakkes vi...... Schibstedgruppen er nå uten luftfartskunnskap.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.