De er forbannet etter at rapporten fra NTSB forkuserer på flygernes samarbeid i cockpit og kapteinens åpenbare feilmanipulering av kontrollene. Såkalt fallout fra ulykken er FDTL. Konklusjonen må være tilbake til square one: Babbitt said his initial timetable for issuing a new pilot fatigue rule was "overly ambitious" and that writing the regulation has turned out to be "incredibly complex." Visste vi det ikke..... Lobbyistene fra operatørene har nådd frem.
Sjekk rapporten fra NTSB: http://www.ntsb.gov/Publictn/2010/AAR1001.htm
Sjekk også denne bloggen: http://christinenegroni.blogspot.com/2010/02/blaming-pilot-gets-us-nowhere.html US ALPA mener at en ikke kan legge skylden på flygerne alene, men at de bekenforliggende årsakene også må dras inn i bildet.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.