onsdag 24. juni 2026

Da tar jeg kvelden.......

 

...... og reiser til Andøya med Crew 10 i morgen

Det betyr ikke et pip mens det pågår, men jeg er tilbake igjen mandag den 29. med noen drypp før jeg får litt sving på sakene igjen tirsdag. Da er jeg tilbake på hytta som kattevakt. 

Ha fredelige dager fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.