torsdag 9. november 2017

Vietnamkrigen på TV II - Ref. innlegget tirsdag

Vel, mitt siste besøk i Vietnam på jobb for HS i 1996, tok meg på min fritid til Hanoi og flymuseet. Ikke mye å skryte av akkurat. Det var åpenbart under oppbygging, med mange deler og ting samlet rund omkring på området. Min kone og jeg var de eneste besøkende. Det særdeles spesielle var et hjørne som var satt av til HS` operasjoner i Sør Kinahavet for diverse oljeselskaper. Akkurat den jobben jeg var med på der er verdt et eget kapittel tror jeg, men det får evt. komme senere.
Under finner du bilder fra museet med de tingene som var mest interessante; ikke mye er jeg redd.



 Museet var ikke særlig innbydende

 Vrakdeler av en AT-37

 MiG 19

 Mi-26

 MiG 15

 MiG 15 og 17

HS`hjørne

 MiG 21 - Noe krampaktig grep der Gram....



MiG 21

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.