Selskapet setter nå opp en såkalt sub-fleet bestående av opp til 14 A340-300 som skal betjene fritidsreiser fra neste år. Flyene skal opereres under Lufthansas logo. Nå har selskapet bestemt at flygerne på disse rutene ikke skal være deres egne fordi enighet om arbeidstid og betaling ikke er oppnådd. Selskapet har imidlertid blitt enige med cabin crew og teknikerne. Dette lukter det krig av.
Vel, jeg kontaktet European Cockpit Association hvor tyskerne er med. Lurer på hva NF betaler medlemsskap for. Dette var iallefall ikke hva jeg hadde trodd derfra; Inkjevetta.
Dear
Per,
Thank
you for your message – unfortunately, we are not able to help
you.
Regards,
...............................
European
Cockpit Association AISBL – Piloting Safety
Rue
du Commerce 20-22 / B-1000 Brussels
From: Per Gram
[mailto:per.gram@hesbynett.no]
Sent: mardi 14 octobre 2014 09:08
To: Anna Hagmajer
Subject: Lufthansa`s sub-company
Sent: mardi 14 octobre 2014 09:08
To: Anna Hagmajer
Subject: Lufthansa`s sub-company
Dear
Sir,
I`m a former IFALPA
Director of NF and wonder if you have a position paper on the current situation
in Lufthansa where they plan to establish a so-called sub-company
for the leisure market. Re. Flight Intl of 7-13 October. This in order to keep
my blog updated.
Best
regards,
Per
Gram
Stavanger,
Norway
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.