torsdag 30. juni 2022

Beredskapskonferansen 2022 14. - 16. september i Stavanger

Siste 1.7.: Jeg får melde meg på som gjest.

Jeg har forsøkt å melde meg på som presse, men har fått en kald skulder. Forsøker igjen.

Hele greia er oljerelatert. Ikke noe som jeg ser, gjelder samfunnssikkerhet- og beredskap, i.e. tilfluktsrom og slikt. De det gjelder har sikkert ikke noe å gi til konferansen i form av økonomisk støtte...... Hva Forsvaret skal snakke om kan imidlertid være av interesse. Antakelig relatert til den sivile redningstjenesten som opereres av Forsvaret. Antakelig det vanlige skrytet........ Kunne vært av interesse å spørre om NH90 skandalen, om grounding av disse betyr noe for for eksempel fiskerne langt til havs, utenfor 150NM av grunnlinjen..... (Red.)



 

Luftforsvaret
15:30
-
16:00

Luftforsvaret holder avslutningsforedrag dag 1.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.