tirsdag 1. januar 2013

Et nytt år og blanke ark

Vel, ikke helt. Valg av redningshelikopter skal finne sted i september, like før Stortingsvalget. Norwegian introduserer nye fly og åpner langruter. SAS kjører A340 på gjenåpnede langruter til USA`s vestkyst. Tipper det blir en suksess. Kona og jeg hadde en fantastisk tur fra Seattle, ned til San Francisco og derfra med bil til Phoenix. En del hadde jeg sett fra mange år tilbake og endringene var formidable, særlig i Phoenix, en by rensket for kollektive transportmidler....
Jeg vil med dette takke alle "korrespondenetene" mine som sender meg tips og informasjon. Og ikke minst korreksjoner til noen av mine innlegg. Bloggen skal være seriøs, men jeg må få lov til å tillate meg litt fleip også. Ballespark også der det trengs......
Fra en korrespondent i Sandnes har jeg mottatt en link som er nær sagt ufattelig innholdsrik. Kutt ut Nyttårskonserten og kos deg heller med http://imageevent.com/okbueno/mopic

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.