·
Check this video: http://tinyurl.com/j7843ry
STILLER I SIKKRHETSVIDEO UTEN KLÆR. Se den noe uvanlige reklamefilmen fra Air New Zealand.
STILLER I SIKKRHETSVIDEO UTEN KLÆR. Se den noe uvanlige reklamefilmen fra Air New Zealand.
Og Norwegian er beste lavprisselskap i Europa.
Publisert
01.des.
2015 08:43
Oppdatert
01.des.
2015 15:44
Air NZ
er kåret til årets flyselskap 2016, og kommer i tillegg til topps i kåringene
for beste premiumklasse og beste økonomiklasse. Det er tredje året på rad at
flyselskapet går seirende ut.
Best på driftssikkerhet og
nyvinninger
De roses
opp i skyene for sine nyvinninger i kabinene, driftssikkerhet og miljøledelse i
bransjen. De har seter i økonomiklassen, kalt spaceseat, som ikke kan lenes for
langt over passasjeren bak. En sofa, kalt spacecouch, er en tre seter med
fotstøtter som løftes for å lage mer fleksibelt område for en barnefamilie.
BEST I KLASSEN: Air New Zealand
roses for å være foran og tenke nytt i flybransjen. De vant også for beste
kabiner på premium og økonomiklasse.
AIR NEW ZEALAND
Morsomme sikkerhetsvideoer
Flyselskapet,
som feirer 75 år i år, har fått mye oppmerksomhet for sine kule
sikkerhetsvideoer i «Ringenes Herre»-stil, og i en småfrekk video da
kabinansatte stilte i kroppsmalte uniformer.
- Skal
du fly langt? Derfor bør du sjekke
flytype før langturen
Topp 10 flyselskap for 2016
1. Air New Zealand
2. Qantas
3. Etihad
4. Cathay Pacific
5. Singapore Airlines
6. Emirates
7. EVA Air
8. Virgin Atlantic/Virgin Australia
9. All Nippon Airways
10.
Lufthansa
Kilde: Airlineratings.com
Beste lavprisselskap i Europa
Lavprisselskapene
er det som øker aller mest, og hvor konkurransen om kunder i luften er heftig
verden over. Nettstedet kårer det flyselskapet som best klarer balansen ved å
være billig, men ha et godt produkt.
Norwegian
kom seirende ut av lavprisflyselskapene i Europa, mens Virgin America vant i
Nord- og Sør-Amerika, Scoot i Asia, og Kulula i Midtøsten og Afrika.
- Det er
hyggelig å se at kombinasjonen splitter nye fly, et stort og godt rutenett,
lave priser og hyggelig service, blir satt pris på. Dette ville aldri vært
mulig uten alle de fantastiske medarbeiderne i Norwegian som hver dag gjør sitt
ytterste for at passasjerene våre skal ha en god reise, sier kommunikasjonssjef
Lasse Sandaker-Nielsen i Norwegian.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.