torsdag 29. august 2013

Shetlandulykken

Oppslaget under er klippet fra mre.no

Når dette skrives kl 10.00, så er det enda ikke kommet noe fra UK`s Air Accident Investigation Branch som har lovet å komme med en Bulletin straks de vet noe om ulykkesårsaken. Inntil så skjer er jeg enig med Hamre i at det å sette alle maskiner av typen Super Puma på bakken vil være noe drøyt. Jeg skulle gjerne visst mer om hvorfor det er så mange ulykker og hendelser på britisk side, men jeg finner bare spekulasjoner. Jeg har selv spekulert i om alt som har skjedd med typen vil få bæring på dens kandidatur som nytt SAR helikopter etter Sea King. Fra seleksjonsutvalgets leder sies det at det ikke er tilfelle, den er fremdeles en kandidat.

Ulykkeshelikopter vert sett inn i offshoretrafikken att

(NPK-NTB): Helikoptertypen Super Puma har vore involvert i fleire ulykker, seinast havariet utanfor Shetland i førre veke. No vert alle helikoptera av typen sett inn igjen i offshoretrafikken i Noreg.


- Ulykka i førre veke ser vi på som ei enkeltståande hending. Vi meiner ikkje det forsvarar å setje helikoptera på bakken. Alle helikopter av typen Super Puma skal vere i drift frå torsdag morgon og gå som normalt, seier utvalsleiar og seksjonssjef for helikopter i Luftfartstilsynet, Geir Helge Hamre.
I Storbritannia har det motsette skjedd. Der har alle Super Puma-helikopter fått flyforbod etter at fire personar omkom då eit Super Puma L2-helikopter styrta utanfor Shetland.
I forkant av møtet onsdag i samarbeidsutvalet sendte oljefagforeininga Safe ut ei pressemelding der dei kravde at helikoptera vart sette på bakken som eit føre-var-tiltak inntil årsaka til ulykka utanfor Shetland er klar. (©NPK)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.