onsdag 9. juli 2014

Helikopter - Genuin interesse

Bjørn Maaseide
Sommerkjappe

Flyr helikopter til hytta

Norges rikeste eksidrettsutøver mener alle må bidra til å redde klimaet. Selv har Bjørn Maaseide flere ganger fløyet helikopter til hytta.


Sommerkjappe
Navn: Bjørn Maaseide
Alder: 46
Stilling: Treningskjedegründer, investor og tidligere sandvolleyballspiller.
Ferieplaner: Bryllup i USA og hytteliv i Lillesand.

Utdrag: 
  • Er det ok å helgependle til hytta i helikopter?
– Uff, da. Jeg har jo gjort det noen ganger. Men det er fordi jeg har en iboende helikopterinteresse. Jeg synes det er artig også når naboen lander med helikopter på hytta ved Lillesand.
  • Ødelegger snøscootere den norske fjellidyllen?
– Nei, det er ikke noe problem. Det burde vært en mye større industri enn det det er. Jeg har selv vært på snøscootersafari i Finnmark, og det var helt fantastisk.
  • Hvem og hva kan løse klimaproblemene?
– Jeg tror alle må bidra, ellers går det ikke. Helikopterflyvning? Nei, jeg tror det er mye større enn det. Alle må som sagt bidra, men så gjør vi alle også noen galne ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.