Jenta som fikk en ubehagelig tur med Norwegian da hun skulle besøke bestemoren og fløy fra Alicante til Tromsø loves en mye bedre retur tilbake, der hun vil bli «behandlet som en prinsesse». Foto: Paul Kleiven (Scanpix)
15-åring loves bedre behandling av Norwegian
15 år gamle Anita fikk beklagelse fra lavprisselskapet etter dårlig service.
Da Anita Renathe Utheim (15) skulle fly fra Alicante til Tromsø med Norwegian ble hun nektet å kjøpe mat og drikke om bord fordi hun ikke hadde betalings- eller kredittkort, melder Spaniaavisen.
Den nesten seks timer lange flyturen i juni ble dermed bli alt annet enn behagelig for ungjenta, som i utgangspunktet heller ikke fikk booke om returbilletten sin tilbake til Alicante.
Les også: Passasjerene raser - Norwegian beklager
Nå har Norwegian snudd tvert, og lar 15-åringen likevel få handle om bord på returen, selv om hun kun har med seg kontanter. Selskapet har nå ringt familien og beklaget behandlingen Anita fikk.
– Norwegian har ringt oss personlig og bedt om unnskyldning, og de har dekket ombooking av flybilletten tilbake til Alicante, sier moren, Mona Mjau Utheim, til Spaniaavisen.
Faren, Per Utheim, tilføyer at flyselskapet har lovet å behandle datteren som en prinsesse på turen nedover.
Les også: - Vi har blitt lurt!
Norwegian har fått mye kritikk i det siste for betalingsvilkårene om bord, noe enkelte passasjerer uten kredittkort på de nye langdistanserutene har fått erfare. Selskapet har også måtte tåle kritikk for manglende underholdningstilbud om bord på innleide fly.
Den nesten seks timer lange flyturen i juni ble dermed bli alt annet enn behagelig for ungjenta, som i utgangspunktet heller ikke fikk booke om returbilletten sin tilbake til Alicante.
Les også: Passasjerene raser - Norwegian beklager
Nå har Norwegian snudd tvert, og lar 15-åringen likevel få handle om bord på returen, selv om hun kun har med seg kontanter. Selskapet har nå ringt familien og beklaget behandlingen Anita fikk.
– Norwegian har ringt oss personlig og bedt om unnskyldning, og de har dekket ombooking av flybilletten tilbake til Alicante, sier moren, Mona Mjau Utheim, til Spaniaavisen.
Faren, Per Utheim, tilføyer at flyselskapet har lovet å behandle datteren som en prinsesse på turen nedover.
Les også: - Vi har blitt lurt!
Norwegian har fått mye kritikk i det siste for betalingsvilkårene om bord, noe enkelte passasjerer uten kredittkort på de nye langdistanserutene har fått erfare. Selskapet har også måtte tåle kritikk for manglende underholdningstilbud om bord på innleide fly.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.