Finnair officielt flyselskab i EU-Kina Turiståret
Finnair er blevet udvalgt som det officielle flyselskab, der skal stå for flytransporten i forbindelse med afviklingen af EU-Kina Turiståret 2018.
EU-Kina Turiståret sætter fokus på at udvikle rejserne mellem Kina og Europa. Hovedformålet med Turiståret er at forbedre rejse- og turismeoplevelserne for europæere, der besøger Kina og vice versa. Samtidig er det formålet at styrke ’business to business’ netværksmulighederne og lette mulighederne for forretningsmøder og støtte en række marketingtiltag.
“Finnair yder betydelig støtte til EU-Kina Turiståret, hvor Kina er et strategisk marked for os. Målene for Turiståret falder sammen med Finnairs mål. Finnair var det første vesteuropæiske flyselskab, der fløj direkte til Beijing og vi vil markere 30 års jubilæet for ruten til juni i år. Vi ser frem til at fortsætte med at udvikle og støtte trafikken mellem Kina og Europa i løbet af dette særlige år”, siger says Juha Järvinen, der er kommerciel direktør i Finnair.
Nanjing med på rutenettet
Finnair tilføjer en syvende by til sit rutenet til Kina til maj med en direkte helårsrute til Nanjing. Finnair flyver desuden til Beijing, Shanghai, Hong Kong, Guangzhou, Xian og Chongqing. “Finnairs styrke er den lange kontakt med det kinesiske marked såvel som vores rutenet til Kina med ikke mindre end syv store byer”, siger Mikko Turtiainen, der er direktør for Global Sales hos Finnair.
Finnair tilføjer en syvende by til sit rutenet til Kina til maj med en direkte helårsrute til Nanjing. Finnair flyver desuden til Beijing, Shanghai, Hong Kong, Guangzhou, Xian og Chongqing. “Finnairs styrke er den lange kontakt med det kinesiske marked såvel som vores rutenet til Kina med ikke mindre end syv store byer”, siger Mikko Turtiainen, der er direktør for Global Sales hos Finnair.
Flyforbindelserne er et vigtigt emne under EU-Kina Turiståret. Finnair forbinder de syv kinesiske byer med over 100 byer i Europa via Helsinki. “Vi lægger stor vægt på problemfrie flyskifter og en førsteklasses passagerservice. Vi har gjort meget for at udvikle service specielt for vores kinesiske gæster med for eksempel Steven Liu signatur menuer på Business class, samt Alipay og WeChat betalingsordninger, kinesisk kabinepersonale om bord på flyvninger mellem Kina og Helsinki, samt kinesisk skiltning og personale i Helsinki Lufthavn”, siger Juha Järvinen.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.