fredag 25. oktober 2013

Norwegian - Kilevink fra Flyklagenemnda

Bjørn Kjos reklamerte bredt for Dreamliners nye komfort, men de første som bestilte turer med flyet fikk bare et vanlig fly.
Bjørn Kjos reklamerte bredt for Dreamliners nye komfort, men de første som bestilte turer med flyet fikk bare et vanlig fly. Foto: Gunnar Bløndal

Ti prosent Dreamliner-rabatt

Norwegian må refundere ti prosent av billettprisen for passasjerer som fikk feil flytype, har Flyklagenemnda bestemt.
Publisert: 24.10.2013 - 22:05 Oppdatert: 24.10.2013 - 22:05
 
Har man krav på kompensasjon hvis man kommer frem til avtalt destinasjon til avtalt tid, men ikke blir fløyet med akkurat det flyet som flyselskapet har reklamert med?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.