Partane utveksla i løpet av den 16 timar lange meklinga tilbod og mottilbod, men måtte ved 05.30 tida laurdag morgon konstatera at dei framleis står for langt frå kvarandre til å kunne avslutte streiken.
I ei pressemelding skriv Norwegian at dei har lagt fram eit tilbod som gjev skandinaviske pilotar jobbtryggleik.
Dette er tilbodet som Norwegian skal ha lagt fram i nkjæggerudatt:
  • Stillingsgaranti frå morselskapet i tre år for alle pilotar i Skandinavia (garanti mot nedbemanning)
  • Konsernansiennitet for alle kortdistanse-pilotane. Solide karrieremoglegheiter også på langdistanseflygingane
  • Uendra lønsvilkår (snittløn kaptein 1,1 millionar kroner per år før forsikring og pensjon, styrmann vel 740.000 kroner per år før forsikring og pensjon)
  • Minimum 184 fridagar i året
  • Marginale endringar i arbeidstid og fleksibilitet
  • Pensjon: høgaste sats på innskotspensjon, lukka ytelsespensjon for dei som har 10 år eller mindre att til pensjonsalder (65 år)
  • Skattefri utbetaling på ca. 3,5 millionar kroner ved tap av flysertifikat
  • Felles forhandlingsrett for dei norske, svenske og danske pilotane
– Vi er veldig skuffet over at vi ikke klarte å komme til en avtale. Og vi er særdeles skuffet med tanke på de kundene som i dag også blir berørt av streiken, som da selvfølgelig fortsetter, sier kommunikasjonssjef Anne-Sissel Skånvik i Norwegian.
Kommunikasjonssjef Anne-Sissel Skånvik i Norwegian.

– Ei gåte

Men desse punkta har ikkje vore nok for pilotane. Parat, som forhandlar for pilotane, seier til NRK at dei har forsøkt å kome med forslag til løysingar, lagt fram ulike alternativ, og at dei er forundra over at inga løysing er komen på bordet.
– Det er ei gåte for oss også. Me hadde reelle forhandlingar i natt, og etter å ha utveksla ulike forslag til løysingar, så konkluderte begge partar at det ikkje var grunnlag til å forhandle vidare klokka halv seks i morgon, seier forbundsleiar i Parat, Hans-Erik Skjæggerud, som i natt sat i lange forhandlingar med Norwegian.
– Men det kan ikkje vere ei gåte. Det må vere nokre punkt der Norwegian ikkje er villig til å gi, kva punkt er det?
– Det er ei gåte for oss, fordi gjennom desse forhandlingane, så haldt me fram med å gi på mange av dei områda som me har gitt før. Me har føreslått endå meir fleksibel arbeidstid til dømes, og kompensasjonsordningar som me har føreslått å ta bort. Men me har ikkje fått noko tilbake, seier Skjæggerud.
Han seier at dei heller ikkje har fått noko gjennomslag på sitt viktigaste punkt, nemleg ein tariffavtale med moderselskapet.