Norwegians ansatte har ved flere anledninger oppdaget mark og mugg i flymaten som serveres, forteller en kabinsjef til avisa Aftonbladet. Foto: NTb scanpix.
Norwegian-ansatt: – Mark og mugg i maten
Norwegians ansatte har ved flere anledninger oppdaget mark og mugg i flymaten som serveres, forteller en kabinsjef til avisa Aftonbladet.
– Mange pakker har vært fulle av mugg, og vi har funnet mark i kyllingretten og i tapasretten, sier kabinsjefen, som ønsker å være anonym, til den svenske avisen.
Norwegians flymat skal holde i 180 dager, og derfor blir de samme pakkene lastet om til neste fly dersom de ikke spises opp, ifølge kabinsjefen.
– Jeg skammer meg og er redd når jeg serverer mat. Vi som jobber på flyet, ville aldri spist det. Vi får matleveranse fra et annet sted, sier kabinsjefen.
Les også: Kjos ber passasjerene om unnskyldning
Pressetalskvinne Charlotte Holmbergh Jacobsson i Norwegian skriver i en e-post til avisen at Norwegian straks skal gå gjennom rutinene.
– Om det stemmer at passasjerer har blitt servert dårlig mat, så er det forferdelig og selvfølgelig helt uakseptabelt, sier Jacobsson.
Norwegians flymat skal holde i 180 dager, og derfor blir de samme pakkene lastet om til neste fly dersom de ikke spises opp, ifølge kabinsjefen.
– Jeg skammer meg og er redd når jeg serverer mat. Vi som jobber på flyet, ville aldri spist det. Vi får matleveranse fra et annet sted, sier kabinsjefen.
Les også: Kjos ber passasjerene om unnskyldning
Pressetalskvinne Charlotte Holmbergh Jacobsson i Norwegian skriver i en e-post til avisen at Norwegian straks skal gå gjennom rutinene.
– Om det stemmer at passasjerer har blitt servert dårlig mat, så er det forferdelig og selvfølgelig helt uakseptabelt, sier Jacobsson.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.