tirsdag 17. september 2013

Norwegian - Oppfører seg ikke

Passasjer Morten Larsen som siteres under, har dessverre vært helt på jordet. Han har ikke fulgt med og fått med seg selskapets behandling av kunder som står til stryk.
Nå ryktes det at det kan bli internt uvær i selskapet basert på pensjoner, norske flygere som ikke får fly langrutene, og outsourcing.
Norwegian tok en stor sjanse da de satset på B787. 100% kompensasjon fra Boeing på grunn av forsinkelser av tekniske årsaker vil de aldri kunne oppnå. Problemet til Norwegian er allikevel at de mister omdømme så det holder. De glemmer fokus på passasjerene, og ikke noe kan være verre enn det... "Flyene er ikke låst til rutene": Hva i huleste er det for slags ansvarsfraskrivelse?


Langdistanse-problemene hoper seg opp for flyselskapet Norwegian og toppsjef Bjørn Kjos (t.h.). Natt til mandag var selskapets Dreamliner kraftig forsinket ut fra New York og 70 passasjerer måtte stå igjen på grunn av tekniske problemer. Her er Kjos under lansering av New York-ruten på Gardermoen tidligere i år.
DREAMLINER-TRØBBEL Langdistanse-problemene hoper seg opp for flyselskapet Norwegian og toppsjef Bjørn Kjos (t.h.). Natt til mandag var selskapets Dreamliner kraftig forsinket ut fra New York og 70 passasjerer måtte stå igjen på grunn av tekniske problemer. Her er Kjos under lansering av New York-ruten på Gardermoen tidligere i år. Foto: Solum, Stian Lysberg

Ba 70 passasjerer forlate
flyplassen

Problemene fortsetter for Norwegians
drømmefly.
Publisert: 16.09.2013 - 08:20 Oppdatert: 16.09.2013 - 10:27
Share on email
Denne uken har flere av Norwegians avganger til og fra New York
blitt forsinket grunnet tekniske problemer.
Norwegian-passasjerer venter på ny informasjon fra flyeselskapet på flyplassen i New York natt til mandag lokal tid.
Norwegian-passasjerer venter på ny informasjon fra flyeselskapet på flyplassen i New York natt til mandag lokal tid.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.